Acum o luna, Grupul Eurolines a incheiat a incheiat un parteneriat cu Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania ce a avut drept obiect realizarea unor materiale informativ-educative in cadrul Campaniei Natioanle o9atitudine! – “Nu te lasa furat! – Ia atitudine!” precum si realizarea unei ce cuprinde date ale tuturor agentiilor de turism inregistrate pe teritoriul Romaniei.

Materialele realizate in cadrul acestui parteneriat sunt mentite sa creasca gradul de informare si educare a consumatorilor cu privire la drepturile si obligatiile pe care le au .

Prin aceste demersuri vizam schimbarea mentalitatii cetatenilor romani din consumatori pasivi in consumatori activi, dorindu-ne ca ei sa adopte o 9atitudine.

A.N.P.C.P.P.S.Romania – o9atitudine ! – InfoCons, unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor – membra fondatoare a Federatiei Asociatiilor de Consumatori.”

Campania “Cunoaste-ti drepturile! Nu te lasa furat! Ia atitudine!” s-a potrivit perfect cu misiunea noastra declarata si cu demersurile sustinute ale lui Dragos Anastasiu de a spune lucrurilor pe nume, de a deschide ochii consumatorilor de turism (in primul rand lor) asupra capcanelor in care pot cadea.

Avem incredere si suntem convinsi ca acest parteneriat cu A.N.P.C.P.P.S. Romania va avea un impact benefic pentru multi oameni, fie ei clienti Eurolines si Dertour sau cetateni ce doresc sa fie corect informati si tratati cand achizitioneaza servicii, in general!