In 2008 in cadrul TUI Travel PLC a fost dezvoltata o noua idee cu scopul de a crea un spirit comun si o echipa pozitiva, cu care sa fie de acord toti angajatii TUI.

 

Ne-am bucurat sa descoperim ca principiile si valorile dupa care ne-am ghidat ca EUROLINES sunt in continuare la fel de valabile si in cadrul gruplului TUI.

Spiritul a fost creat pe baza unei viziuni nou dezvoltate, aceea prin care ne propuneam sa facem din experienta oricarei calatorii ceva special si pe baza unui set de valori fundamentale asociate acestei viziuni.

Aceste valori ofera o mai buna orientare si descriu ceea ce conteaza la serviciu, in relatia cu colegii, clientii si partenerii de afaceri.

Cele patru valori fundamentale pe care le promovam, care sprijina nu doar viziunea TUI, ci si scopul nostru strategic, sunt:
– leadership-ul responsabil
– “obsesia” pentru client
– generarea de valoare adaugata
– jucam pentru a castiga!

 

Leadership-ul responsabil

TUI este o parte a vietii publice si fiecare angajat este un reprezentant al companiei. Ca si companie comerciala distinsa, avem o responsabilitate sociala, atat in interiorul, cat si in afara companiei. Ne simtim responsabili fata de companie, fata de mediul inconjurator si angajati si avem in permanenta acest aspect in minte, afisand un comportament exemplar. Credem ca diferentele nationale si culturale nu fac altceva decat sa ne imbogateasca spiritual. Intre noi comunicam deschis, corect si intr-un mod care poate fi usor inteles. Ne ajutam unii pe altii cu scopul de a duce la o dezvoltare atat personala, cat si pentru companie. Managerii nostri au o responsabilitate cruciala atunci cand pun valorile noastre in practica.

 

“Obsesia” pentru client

Noi ne respectam clientii si nu uitam niciodata ca ei ne ofera din timpul lor pretios.

 

Este de datoria noastra sa le conservam loialitatea si increderea. Cunoastem dorintele clientilor si le luam in considerare in orice actiune in care suntem implicati. Credem ca piata intreaga este un lucru minunat, dar mai exista si o piata mare formata din persoane cu cereri specifice, fiecare cu dorinte individuale de vacanta.

 

Generarea de valoare adaugata

Noi promovam actiuni antreprenoriale si suntem, in mod clar, focusati pe profit. Doar oferindu-le clientilor valoare adaugata putem avea succes din punct de vedere financiar. Si pentru a realiza acest lucru, dezvoltam in permanenta produse si servicii noi care sunt orientate catre nevoile clientilor nostri.

 

Jucam ca sa castigam!

Pasiunea noastra este sa fim in permanenta cei mai buni si sa castigam in mod corect. Munca in echipa ne impulsioneaza. Cautam idei si tendinte cheie pentru piata de relaxare si apoi le punem repede in practica. Nu ne este teama sa luam decizii animate. Vrem sa facem ceva nou in fiecare zi si ne place la nebunie ceea ce facem.

 

Argumentele specifice ale valorilor noastre le dau posibilitatea tuturor angajatilor sa isi faca o idee clara in legatura cu strategia si scopurile noastre. Fiecare dintre noi este incurajat sa le atinga. Spiritul TUI este o parte importanta a motivatiei angajatului. O viziune corporatista puternica si niste valori puternice intaresc obligatia emotionala. Din aceasta cauza angajatul este intotdeauna in centrul actiunilor noastre.

 

Vom putea integra in organizatia noastra, pe termen lung, viziunea corporatista, scopul strategic si valorile noastre create de Spiritul TUI si le vom putea pune in practica cu succes doar printr-o munca de echipa si prin sprijinul oferit reciproc.

 

Cele patru valori ale noastre sprijina viziunea si scopul strategic. Ele sunt parte a vietii noastre profesionale si ne ajuta in definirea produselor, brand-urilor si a felului in care ne raportam fata de clienti, unul fata de celalalt si fata de intreaga lume in general.