Aproape doi ani au durat discuţiile şi negocierile cu liderul mondial al turismului în ceea ce priveşte viitorul numelui TUI în România. A fost o perioadă lungă şi grea, cu atât mai mult cu cât a coincis cu o conjunctură naţională şi internaţională dificilă din punct de vedere economic. Iar, în astfel de perioade, deciziile trebuie să fie rapide şi urgent implementate. Şi, totusi, după aproape doi ani, pe 20 septembrie 2011 a avut loc ceea ce, cei mai mulţi participanţi au numit „Evenimentul turistic al anului 2011”. TUI şi Eurolines anunţau atunci, în prezenţa întregii industrii turistice, faptul că au ales să lucreze împreună pentru a avea un viitor comun în România. După o prezenţă de câţiva ani prin societatea Danubius din Constanţa pe zona de aducere a turiştilor străini în România, TUI şi Eurolines desenau un proiect de distribuţie a produselor TUI, dar şi a altor produse turistice de calitate printr-o reţea de vânzare ce urma să se cheme „Dertour “.
Citeste in continuare »